Příjem žádostí a dalších podání
Sazebník úhrad za poskytování informací
Osobní podání: na Obecním úřadě vúředních dnech a hodinách:
Pondělí | 8:00 - 12:00 12:30 - 17:00 |
Středa | 8:00 - 12:00 12:30 - 17:00 |
Ze žádosti by měly být patrné tyto informace o žadateli:
jméno, příjmení, datum narození, adresa místa trvalého pobytu.
Neobsahuje-li žádost tyto údaje a zároveň jsou údaje potřeba k vyřízení žádosti o informaci, žádost se poté odloží a do sedmi dnů se žadateli zašle výzva k doplnění informací.
Osobní podání: na Obecním úřadě v úředních dnech a hodinách:
Pondělí | 8:00 - 12:00 12:30 - 17:00 |
Středa | 8:00 - 12:00 12:30 - 17:00 |
Telefonické podání: pevná linka - 544 251 101
poštou na adresu Obecní úřad, Kovalovice 10, 664 06 Viničné Šumice
Elektronicky na e-mail: podatelna@kovalovice.cz (v žádosti nemusí být aplikován elektronický podpis)
Elektronicky datovou schránkou: t7db284
Elektonickou podatelnou
V případě, že je žádost podána písemně (včetně žádosti podané elektronickou poštou nebo faxem), musí splňovat minimálně tyto náležitosti:
Ostatní žádosti a podání se přijímají rovněž na obecním úřadě v úředních hodinách.
Poskytnutí požadované informace od přijetí podání nebo upřesnění žádosti
- do 15 dní s možností prodloužení na 25 dnů. Prodloužení lhůty je možné pouze ze závažných důvodů s tím, že žadatel je o prodloužení lhůty informován (§ 14 odst. 5, § 20 odst. 3 zákona).
Nevztahují-li se požadované informace k působnosti obecního úřadu či obce jako právnické osoby, žádost je odložena a tato skutečnost žadateli sdělena (§ 14 odst. 3 písm. b) zákona) - do 3 dnů od odložení.
Je-li žádost nesrozumitelná nebo formulovaná příliš obecně, je žadatel vyzván k jejímu upřesnění (§ 14 odst. 3 písm. a) zákona) - do 7 dnů od podání.
Podání odvolání žadatelem po obdržení rozhodnutí o odmítnutí informace nebo po marném uplynutí lhůty pro vyřízení žádosti (§ 16, odst. 2 zákona) - do 15 dnů.
Rozhodnutí odvolacího orgánu od předložení odvolání povinným subjektem - do 15 dnů.
Upřesnění nesrozumitelné nebo obecně formulované žádosti na výzvu obecního úřadu (§ 14, odst. 3, písm.a zákona) - do 30 dnů od doručení výzvy.
Způsob odvolání a jeho obsah:
O odvolání rozhoduje:
O odvolání je nutné rozhodnout do 15 dnů od předložení rozhodujícímu subjektu. Pokud rozhodující subjekt v uvedené lhůtě o odvolání nerozhodl, má se za to, že vydal rozhodnutí, kterým se odvolání zamítá a napadené rozhodnutí potvrdil. Rozhodnutí o odmítnutí žádosti o poskytnutí informace je přezkoumatelné soudem.
Položka |
Sazba |
1/2 hodina práce (účtuje se každých započatých 30 min.) |
200,- Kč |
fotokopie nebo výtisk z tiskárny (formát A4) jednostranná |
3,- Kč |
fotokopie formátu A 4 oboustranná |
4,- Kč |
fotokopie ze sešitů a vázaných předloh formát A4 jednostranná |
4,- Kč |
Fotokopie ze sešitů a vázaných předloh formát A4 obostranná |
5,-Kč |
Tisk z počítače na laserové tiskárně | 5,-Kč |
Vypalování na nosič CD |
20,-Kč |
Scan - v případě scanování je třeba nejdříve pořídit kopie dokumentů, cena se odvíjí od očtu a velikosti stránek jako u kopírování stránek | |
Náklady na poštovné, poplatky za telefonní a jiné spojení, na odborné posudky a jiné služby poskytované jiným subjektem budou stanoveny na základě smluvních sazebníků poskytovatele. | |
V sazebníku nejsou uvedeny položky, účtované dle zákona o správních poplatcích č.634/2004 Sb., v platném znění. Změna sazebníku, zapříčiněná změnou ceny poštovních a jiných služeb je vyhrazena. Náklady, které bezprostředně nesouvisí se zpracovávanou informací, nebo které byly vynaloženy na informaci, která nebyla nakonec žadateli poskytnuta jsou k tíži OÚ Kovalovice ceník vyvěšen na el. úřední desce 29.9.2017 |
|
Kopírovaná, vytisknutá či písemná informace bude vydána až po zaplacení stanovených poplatků | |
Tento sazebník je platný od 1.10.2017 | Schválil: Milan Blahák, starosta |
Poskytnuté informace dle zákona č. 106/1999 Sb.
2022
2021- neevidujeme žádné žádosti
2020
2019
žádost Energie Pro.pdf č. j. 226/2019/OÚ
odpověď Energie Pro 226/2019/OÚ.pdf
2018
201805240942.pdf..odpověď
201805240940.pdf..žádost
20181120102840819.pdf- žádost č.j. 606/2018
- rozhodnutí k vyřízení žádosti.doc
Energie Pro s.r.o.- poslání smlouvy plynu + průvodní dopis ze dne 5.12.2018.do
20181220110624268.pdf-upřesnění podání a kopie smluv
2017
106-5-2017 žádost.pdf 106-5-2017 odpověď.pdf
106-4-2017 žádost.pdf 106-4-2017 odpověď.pdf
106-1-2017 žádost.pdf 106-1-2017 odpověď.doc
Energie Pro s.r.o.- poslání smlouvy plynu + průvodní dopis ze dne 5.12.2018.doc20181220110624268.pdf20181220110624268.pdf